TOGATÅG!

I torsdags så gick vi runt i lakan mitt i stan, och varför då kan man undra? Jo, för att försöka sätta världsrekord och för att samla in pengar till alzheimers forskningen! I kungsträdgården utfördes detta, och man gick efter valfri kändis, och jag och två vänner gick såklart bakom Josefin Crowfoord!
Dock träffade vi underbara Elin Kling (jodå, även en zombie får tycka om mode) också, och vi fick t.o.m en bild med henne.
 Jag står längst till vänster (ohja, nu vet ni hur jag ser ut), och till höger står min goda vän Malin på sweetalicious.blogg.se, och i mitten har vi så klart Elin!
2010-05-26 @ 09:15:31 Allmänt Permalink


Andras Åsikter
Postat av: Mitsu Leigh

maskin

2010-05-26 @ 16:12:45
URL: http://sweetalicious.blogg.se/
Postat av: Lilith

Hahahaha!

2010-05-27 @ 09:22:38

Kommentera skriket här:

Namn:
Bit mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0