Nu äntligen...

Har jag klippt mig!

Och texten på tangentbordet som någon har skrivit irriterar mig.

De har spärrat Marilyn Mansons hemsida på skoldatorerna, och jag förstår inte riktigt varför, borde de inte spärra alla artisters sidor då?
Dessutom har de spärrat både BME och Documnentingreality också, så jag har inget roligt att titta på.

Jag har sytt nyligen, och bilder + beskrivningar är att vänta. Förhoppningsvis senare i veckan då min kära mormor äntligen kommit hem från sjukhuset och jag har tillgång till internet igen!

Och nu skolkar jag från engelskan, eftersom att jag inte vill vara en del av grupparbetet. Och egentligen spelar det ingen roll eftersom att jag ändå ska gå om ettan med malin på sweetalicious.blogg.se, så sak samma. Ni borde besöka hennes blogg, hon är trevlig, men hon tycker inte om monster riktigt lika mycket som jag gör.

Men iallafall, nästa helg ska jag upp till hudik (alltså typ 30 mil norrut). Jag ska hälsa på svärföräldrarna med älsklingen, och förhoppningsvis blir det inte jättekallt. Om det blir det så får ni tycka synd om mig.
2010-05-06 @ 11:58:38 Allmänt Permalink


Andras Åsikter
Postat av: Weaxzezz

Helt sjukt att de spärrar sidorna på din skola! Jag menar, jag förstår att de kanske spärrar porr eller så som har åldersgräns och så, men herregud, de där sidorna är ju bara... sidor? :@

2010-05-06 @ 19:26:05

Kommentera skriket här:

Namn:
Bit mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0