--

Ursäkta att jag skriver så sällan, men det är så galet mycket just nu. Rektorn tycker inte att jag ska gå om ettan, men det tycker jag, så jag ska snart gå och övertyga syo om att jag behöver det. Och jag har inga lektioner idag, men jag är i skolan iallafall, eftersom att min svenskalärare inte kan berätta att han ställer in lektioner innan man kommer till skolan. Det är inte kul att gå upp kvart över fem bara för att åka tåg i en timme och komma till skolan för ingenting.

 

Jag älskar Iron Fist, det är ett underbart märke. Igår hittade jag en bikiniöverdel som verkligen är ett måste i sommar från dem! Här under medföljer en bild, och förstår ni hur fantastisk den är? Zombiehänder!<3
 Jag hittade den på Odium Clothing för 199:- och den ska inhandlas snarast.



Jag slutar skolan om två veckor, och det betyder att jag måste ha en ny klänning klar tills dess. Och det måste vara en finklänning (då jag ska på bröllop i samma klänning) , så den lär ta två veckor att göra. Men det finns ju inget bra tyg någonstans! Jag är på jakt efter ett lila, glänsande tyg, inte för mörkt och inte för ljust, och utan glitter! Hittar ni något sådant får ni gärna kommentera det här under.

Men nu ska jag gå och övertyga syo!

2010-05-26 @ 08:55:33 Allmänt Permalink


Andras Åsikter

Kommentera skriket här:

Namn:
Bit mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0