Step into my coffin

Hej på er alla monster. Ni är välkomna hit och jag önskar er många mardrömmar.
Jag heter Lilith och jag är en prostituerad zombie.
Och nu har jag börjat blogga, för att tortera er.
Jag borde vara ute och gräva upp (eller ner) mina vänner istället, så känn er hedrade.
Jag kommer skriva om allt möjligt intressant, så läs vad jag skriver. Annars äter jag din hjärna.


Skämt åsido, jag är intresserad av... Musik, monster, kläder och allt möjligt roligt. Med andra ord rätt så normala intressen för en 17-årig tjej från förorten. Jag kommer skriva om hur du syr efter enkla beskrivningar, ge dig allmänna råd om hur du kan göra vissa saker och allt annat som rör sig i min hjärna.

Tillsvidare ber jag om ursäkt för röran tills jag fått ordning på designen.
2010-03-07 @ 18:13:49 Allmänt Permalink


Andras Åsikter
Postat av: Weaxzezz

Ser jag steampunk-zombies eller är det bara min fantasi? :D

2010-03-08 @ 15:50:18
Postat av: Saadet

Hej vad händer ikväll? Söt blogg du har!!

2010-03-09 @ 18:55:23
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera skriket här:

Namn:
Bit mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0