Psykisk ohälsa

Jag tittade in på BME idag, och så hamnade jag under ritual cutting. Jag hittade hon den där tjejen som skär sig DJUPT. Jag insåg att jag faktiskt brydde mig och tyckte att hon behöver hjälp. Har jag blivit känslig sen jag slutade med extrem modifikation? Iallafall. Den här tjejen borde försöka få hjälp.
Hon skär sig såhär djupt, och hela hennes kropp är full av ärr. Hon har dessutom anorexia. Jag tycker ärligt talat synd om henne, något jag inte brukar göra.

Nåja. Kom ihåg att hjälpa de i din närhet som har det svårt, de kommer uppskatta det.
2010-03-15 @ 21:00:41 Allmänt Permalink


Andras Åsikter
Postat av: Weaxzezz

Jag tycker bara den tjejen är konstig... Orka bry sig. Men, jag vet inte, kanske är skönt att veta att man är mänsklig?

2010-03-17 @ 18:17:24
Postat av: Anonym

Det skulle jag inte påstå. Människor är dumma.

2010-03-17 @ 18:18:49
Postat av: Weaxzezz

Sant.

2010-03-19 @ 20:59:20

Kommentera skriket här:

Namn:
Bit mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0