Two fat ladies



Idag vill jag hylla den brittiska matlagningsserien Two Fat Ladies från 90-talet (Ja,den heter faktiskt så). Jag vet egentligen inte varför jag tycker att det är så fantastiskt. Kanske är det för att precis allt de gör innehåller smör? Eller för att man inte hör vad de säger? Eller är det kanske den ena tantens otroliga glasögon? Iallafall så är jag fullkomligt såld på det här programet, det är så otroligt konstigt och roligt. Det sänds på kanal 8 klockan 12.05 och 17.50, dock är det som går 12.05 repris från gårdagen. Så se till att se det!

2010-06-23 @ 12:36:14 Allmänt Permalink


Andras Åsikter
Postat av: Weaxzezz

Har sett det här programmet, kunde typ inte kolla, för samtidigt som jag blev hungrig av maten blev jag äcklad av tanterna, haha!

2010-08-26 @ 17:52:22

Kommentera skriket här:

Namn:
Bit mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0