Brinnande man

Nu sitter jag uppe i Gävle utan något bra att göra, då min älskade är i skolan. Så nu sitter jag i sängen, som jag precis har bäddat, och tittar på Ellen Degenere, som jag för övrigt tycker är hysterisk rolig.

Men nu till det återkommande bisarra i min blogg.
Jag snubblade precis över den här videon
OBSERVERA att viodeon är äkta!


Varför eller hur han kom upp där vet jag inte, men han ska ha varit väldigt påverkad av droger. Han vägrade prata med brandmännen som försökte hjälpa honom och han ramlade ner innan en expert på självmordsbenägna drogpåverkade människor kom till platsen.
2010-06-22 @ 13:30:28 Allmänt Permalink


Andras Åsikter
Postat av: Weaxzezz

Varför skriker personen som filmar (eller någon nära) "yes" när han ramlar?

2010-06-23 @ 00:53:59

Kommentera skriket här:

Namn:
Bit mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0